FINEZZA BAGNO
Finezza Bagno

Στους πελάτες και στους συνεργάτες μας παρέχουμε εντελώς δωρεάν !

Μελέτη - Aρχιτεκτονικός σχεδιασμός

Μελέτη - Αρχιτεκτονικός σχεδιασμόςΕιδικοί συνεργάτες μας, Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές - Designers, μελετούν και σχεδιάζουν τον χώρο σας προτείνοντας τις ιδανικές λειτουργικά και αισθητικά λύσεις.                                                            .


Τηλεφωνική Υποστήριξη

Τηλεφωνική ΥποστήριξηΚαλέστε το τηλεφωνικό μας κέντρο: +30 2897042533 από 8:00 έως 16:00 και ενημερωθήτε για τεχνικά θέματα ή τεχνικές συμβουλές σε σύντομο χρονο.


Υποστήριξη on line.

Υποστήριξη on line.Στείλτε μας στο finetsabagno@gmail.gr e-mail για τεχνικά ή άλλα θέματα που σας απασχολούν και σε σύντομο χρόνο θα σας απαντήσουμε.

Εγγύηση προϊόντων.

Εγγύηση προϊόντωνΠαρέχουμε Εγγύηση της Εξαιρετικής Ποιότητας των προιόντων μας που διαρκεί στο χρόνο.


Mεταφορά εμπορευμάτων.

Mεταφορά εμπορευμάτωνΗ μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται δωρεάν με οχήματα της εταιρίας μας και μέχρι απόσταση 30χλμ.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή προιόντος

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Επιστροφές γίνονται δεκτές, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν.

- Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, η FINEZZA BAGNO αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία επίλυσης του ελαττωματικού προϊόντος, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Σε περίπτωση δυνατότητας επισκευής ή διόρθωσης του ελαττωματικού προϊόντος, η S-BATH.gr αναλαμβάνει να το επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό μέρος με καινούργιο, το οποίο πληρεί ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με το αρχικό. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος, η FINEZZA BAGNO αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με καινούργιο, όμοιο ή, σε περίπτωση έλλειψης, με αντίστοιχο, που να πληρεί ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με την αρχική επιλογή, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Το ελαττωματικό προϊόν πρέπει υποχρεωτικά να βρίσκετε στην αρχική του συσκευασία, χωρίς αυτή να έχει παραποιηθεί ή καταστραφεί, μαζί με όλα τα παρελκόμενα που το συνοδεύουν.

- Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής, η FINEZZA BAGNO αναλαμβάνει την πλήρη αντικατάσταση του προϊόντος με αυτό που έχει καταγραφεί στην παραγγελία, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από την πλευρά του αγοραστή. Σ' αυτή την περίπτωση, η εταιρεία οφείλει να αντικαταστήσει το λανθασμένο προϊόν και να παραλάβει πίσω το λάθος προϊόν. Όλες οι αποστολές αλλαγών πραγματοποιούνται μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή του ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος, αφού έχει πιστοποιηθεί ότι δεν έχει παραποιηθεί η αρχική του συσκευασία ή οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνεται σ' αυτή.

- Σε περίπτωση χτυπημένου ή σπασμένου προϊόντος κατά την παραλαβή του, η FINEZZA BAGNO αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση του προϊόντος, με καινούργιο, όμοιο με αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Βασική προϋπόθεση της αντικαταστάσης σε περίπτωση σπασμένου ή χτυπημένου προϊόντος είναι να έχει προηγηθεί έλεγχος κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, παρουσία του μεταφορέα, και να μην έχει υπογραφεί το αποδεικτικό παραλαβής που συνοδεύει τα προϊόντα. Μετά την υπογραφή, η ευθύνη για την καλή κατάσταση των εμπορευμάτων μεταφέρεται από την FINEZZA BAGNO  και την εταιρεία μεταφορών σε εσάς και την ευθύνη για την αντικατάσταση του προϊόντος ή μέρος αυτού, βαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή.


 
 
Top